ÜL 6. Sõnajalad

Tutvu õppematerjalidega:

Tee järgmised ülesanded:

  1. Moodusta vähemalt kaheksast taimest koosnev taimekooslus, mis sisaldab vähemalt kolme sõnajalga, lisaks kõrrelisi ja püsililli. Kasvukoha tingimused võid ise valida. Kasvukoha valikul võid lähtuda mõnest reaalsest keskkonnast (nt koduaed). Iga taime kohta too välja eesti-, ladina- ja võimalusel ka sordinimi; kõrgus, vahekaugus istutamisel, dekoratiivsuse aeg ning pilt.  Ära unusta valitud kasvukoha tingimusi (valgus, mulla omadused) mainimast.
  2. Koosta sõnajalgade maakaart lähtuvalt nende päritolust. Sõnajalgade maakaart peab sisaldama vähemalt 10 erinevat sõnajalga. Kaardi aluseks tuleb võtta mõni maakaart või Google Maps’i kaart, taimed tuleb paigutada päritolumaa kohale või viitega päritolumaa kohale. Iga taime kohta peab olema esitatud selle foto, eesti- ja ladinakeelne nimi. Kaarti blogissel lisamiseks peab see olema salvestatud pildifailina. Kasutades aluseks Google Maps’i kaarti, saad tööd jagada lingina. Üks sarnane näide internetist.

Tööle lisa kasutatud materjalide loetelu (ka leheküljed, kust fotod leidsid). Töö esita enda õpikeskkonda.

Tähtaeg on  19. märts 2017.

Tekkinud küsimused esita õpetajale e-kirja teel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *