Ülesanne 2_2017

Teine ülesanne koosneb kahest osast:

ÜL 1

Esimese ülesande tegemiseks tutvuge õppematerjalidega:

Koostage püsililli, sh sibullilli, vee- ja kaldataimi ühendav mõistekaart. Mõistekaart peab sisaldama taimede eluiga, nõudeid kasvukohale, samuti näiteid (taimede nimed) (vt Joonis 1).

Joonis 1. Mõitsekaardi näide.

Mõistekaardi võib koostada käsitsi, Wordis, Excelis, PowerPointis või mõnes sepetsiaalses veebikeskkonnas. Minu näide on koostatud tööriistaga https://bubbl.us. Kui on soovi, võib seda keskkonda katsetada. Kasutajakontot looma ei pea. Avalehel vajutada nuppu Start Brainstorming. Tehtud töö saab pildina salvestada. Aga selle ülesande juures on vormistamine vaba. Võite ise valida variandi, mis sobib. Käsitsi tehtud mõistekaart tuleb esitamiseks pildistada või skanneerida.

ÜL 2

Teiseks ülesandeks on koolis kogutud seemnete puhastamine ja pakendamine. Taimede ladinakeelsed nimed leiate taimenimede andmebaasist. Tutvu ka seemnete kogumise ja pakendamise õppematerjaliga. Pildista oma tööd (töö erinevaid etappe). Esita oma virtuaalsesse õpikeskkonda fotosid volditud seemnepakkidest koos infoga ning seemnetest, mis kogutud sai. Puhastatud ja pakendatud seemned võta Räpinasse kaasa, nii nagu kokkulepitud sai.

Ülesande 1 ja 2 esitamise tähtaeg on 8. oktoober.

Küsimustest andke märku e-kirja teel katrin.uurman@aianduskool.ee