Kolmandaks teemaks on küsitluste, testide loomise vahendid.

Emsalt tutvu õppematerjalidega ning vali välja 2 vahendit, mida soovid katsetada. Valiku tegemisel lähtu järgnevast ülesandest.

ÜLESANNE

Katseta vähemalt kahte vahendit. Soovitan valiku teha õppematerjalide hulgas väljatoodud vahendite hulgast.

  1. Koosta üks ühe küsimusega küsimustik, millega saab ettekande lõpus tagasisidet küsida või mille abil saaks küsida näiteks ootusi õppepäevale.
  2. Koosta üks kolmest küsimusest koosnev test, mille abil saab küsida infot õpitu kohta või kontrollida teadmisi.

Lingid ja/ või vastamise koodid oma testidele paiguta OneNote’i, oma nimega kausta, eraldi lehele. Eraldi linke õpetajale saatma ei pea. Tööde esitlemise võid lahendada ka teisiti (nt kasutades Padleti veebitahvlit, QR-koode vms). Küll aga peab töö olema OneNote’i kaustast kättesaadav.

Nõuded esitatavale tööle:

  • sisaldab ühte ühe konkreetse küsimusega küsitlust, mille abil saab ettekande, ekskursiooni, õppekäigu lõpus küsida tagasisidet või küsida loengu, õppepäeva alguses ootusi,
  • sisaldab ühte kolmest küsimusest koosnevat testi, mille abil saab küsida infot õpitu kohta ja/ või kontrollida teadmisi (küsimuste sisu on vaba kuid võiks olla seoatud loodusharidusega),
  • küsimused on üheselt mõistetavad ning eesmärgipärased,
  • testid on töökorras ja toimivad (enne esitamist kindlasti kontrolli),

Töö tegemiseks on aega kaks nädalat, tähtaeg on 16. detsember.

Küsimustest andke märku e-kirja teel (katrin.uurman@aianduskool.ee).